Saturday, February 28, 2009

RED GUARA CAFE




RED GUARA CAFE
16 Sachets WM19.80, EM21.80
18 Sachets WM22.00, EM24.50
KOS DLVRY RM6




Red Guara Cafe adalah produk yang berfungsi untuk:-



* Membantu ketika berpuasa (menahan lapar & memberi tenaga)
* Penahan lapar (membantu menurunkan berat badan berlebihan) - diminum sebelum mengambil makanan.
* Membuang air dan lemak berlebihan dalam badan.
* Mengatasi kelesuan dan tenaga seksual.
* Membekalkan tenaga berpanjangan.
* Mengatasi dan membantu pencernaan dalam sistem usus badan (mampu mengawal/mengubat penyakit cirit birit).
* Membantu merawat NEURALGIA (Sakit urat/saraf) dan kesakitan ringan.
* Memudahkan pernafasan (boleh membantu merawat asma/lelah).
* Membantu mengurangkan Sindrom sebelum datang haid (PMS).
* Menguatkan otot jantung.
* Mengurangkan atau menghilangkan demam.
* Mencegah jangkitan kuman.
* Membantu mencairkan darah beku dalam salur darah.
* Sebagai anti-oksida membantutkan sel-sel kanser dalam organ badan.
* Membantu mengempiskan perut dengan mengeluarkan sisa toksin dari usus besar dan usus kecil dalam organ dalaman badan.


KANDUNGAN KOPI DALAM GUARA CAFE:
1. 70% Kopi jenis ARABICA
2. 30% Kopi jenis ROBUSTA
3. Serbuk Kacang Soya sebagai krimer
4. Gula Tebu

TESTIMONI RED GUARA

TESTIMONI 1

Saya dah minum guara cafe DCL ni, sedap, memang mengenyangkan. Saya suka sangat dgn coffee ni....hubby pun kata sedap.

Pas tu yg bestnya, berat saya dah kureng 3kg selepas 10 hari minum coffee ni, lagipun ia tak pahit cam setengah2 kopi. Yg lagi syoikk perut saya pun rasa macam dah kurang buncit sikit, rasanya sebab saya selalu buang air kecil sejak minum coffee guara ni even tak minum banyak.

Saya dah pun try Colon Cleanser (CC) tu, sekarang saya sedang mengambil Guara Cafe tu. Memang sedap red guara ni....sentiasa kenyang. Bestnya berat badan saya dah turun 3kg ni